14 Eylül 2010 Salı

Haydi bakalım başlıyoruz

En kısa zamanda muhteşem tarifler...

7 yorum:

  1. hayirli olsun sekerim,damagimiza gore bir cikolata bulamiyorduk buralarda feci faydali olacak bizim icin:) ilk tarif Nutella olsun mu, acaip cok findigim var evde::)

    YanıtlaSil
  2. Yelizim sana başarılar ,bize de marifetli ellerinden çıkanları aaafiyetle yemek diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Yeliizzz çikolata yapma malzemeleri almaya gidelimmiii?

    YanıtlaSil
  4. Deryacım güzel bir nutella tarifim de var, ilk fırsatta yapacağım.. Gülbincim ne zaman istersen.. ben bu cumartesi Eminönü'ne gidiyorum beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. şekerim eminim elinden mis gibi harika şeyler çıkacaktır...biliyorsun benim de bir pastacılık maceram vardı (www.pastadukkani.blogspot.com)sana malzeme konusunda önerilerim olabilir, eminöünü'de fermo, nüans gibi çok bilinen yerler kazık sana paketçilerin oradaki Yüksel Ticaret'i öneririm. öptüm

    aylin

    YanıtlaSil
  6. Süper olur Yelizcim, Aylin'e de teşekkürler önerileri için. Cuma günü ararım ben seni, konuşuruz.

    YanıtlaSil
  7. Aylincim, sitene baktım süper, haberim yoktu bayıldım :) bu arada ctesi Gülbin ile Yüksel Tic e gittik hakkaten diğerleriniz de gezdik , onlara göre uygundu. tşk :)

    YanıtlaSil